https://eitaa.com/joinchat/1594754245Ce2879581c3
کسانی که باردار هستن.یا اقدام هستن( یا درد دل دارن)بیاین ایتا گروه زدیم.فقط متاهل ها تشریف بیارن🙏🙏
به آیدیم پیام بدین@baharsabbz
من ۶هفته و ۴ روز سونو شکمی قلب جنین هم دیده شد ضربان ۱۳۷
ولی ۵ هفته و ۱ روز فقط ساک بود
آره عزیزم.
لقاح به پریودت نزدیکتر بوده
اره گلم
اگر سونو شکمی باشه یا چاقی شکمی داشته باشی
استرس نداشته باش ۸ هفته برو هم جنین هست هم قلبش میزنه
منم همینجورم بسپار بخدا هر چی صلاحمون باشه
خدایی نکرده لکه بینی نداری؟
اره میشه منم ۸ هفته جنین و جفتم شکل گرف
هفت هفته رفتم مشخص بود قلبشم میزد واژینال
اره عزیزم من تا ۸ هفته جنین نبود
۹ هفته هم صدا قلب شنیدم
ارع تا ۸هفته تشکیل میشه قلبش بعضیا دیر تشکیل میشه
عزیزم سونو شکمی بود یا واژینال؟
من شیش هفته رفتم سونو شکمی بود معلوم نبود جنین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.