نیم ساعت یه ساعت خیس میکنم البته من نیم دونه میریزم
من ۱ساعت خیس میکنم
و زیاد میشورمش
من حسابی میشورم بعدم درحد نیم ساعت خیس میکنم
بهتره خیس کنی سم آرسنیکش خارج شه
من با جوپرک سوپ درست میکنم
ولی اگه بخوام برنج جدا بهش بدم حتما خیس میکنم
نه نخیسون بد میشه
ن من نمیکنم
اگه خورده برنجه یا برنج محلی چندبار بشور دیگ نیاز به خیساندن نیست
من ک نمیکنم
من نمیکنم عجلهای باه
منکه نمیکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.