این ذره ها چین تو ارد برنج
تو خوده ارد هست

تصویر
۸ پاسخ

اشغال برنج

شاید ظرفت چرب بوده از قبل

دونه های سیاه دارع؟

شاین داره😂

الک کرده بودی؟؟؟؟

مال برنجه

اماده گرفتی؟

کو...؟چیزی معلوم نی

سوال های مرتبط

مامان رز کوچولو مامان رز کوچولو ۱۷ ماهگی