خانوماا تو زایمان طبیعی شکمو ببندم بزرگ نمونه؟

۵ پاسخ

تنها راهش نخوردن آبه

آب نخوری نمیمونه

من دوتا زایمان طبیعی داشتم نبستم به حالت عادی برگشت کلا

از اولین روز بعد زایمان لگنت و ببند و خونه رفتی هم لگن هم شکمت و ببند

آره ببند ولی سفت نبند ،چسبندگی رحم نگیری

سوال های مرتبط

مامان نویان❤️نورهان مامان نویان❤️نورهان ۳ ماهگی
مامان آقا رهام🧸💙 مامان آقا رهام🧸💙 ۴ ماهگی