چرا این ۱۸ هم نمیرسه برم سونو ای خدااااا دارم روانی میشم

۴ پاسخ

چیزی نمونده انشالله بری و صدای قلبشو بشنوی
منم بیست و سوم ازمایش خون دارم ببینم انتقال جنینم گرفته یا نه
مگه میگذره حالا

دارم میمیرم از استرس

واااایی منم ۱۸ سونو دارم

سونو قلب داری

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌ام بارداری