با بتا ۱۸ هزار سونو قلب برم نشون میده؟؟؟؟؟

۱۳ پاسخ

چرا انقدر عجله داری؟
صبز کن عزیزم ۸هفته برو
انقدر استرس ب خودت نده خب

اره عزیزم

آرع عزیزم بتا بالای 1000 نشون میدع

قلب از ۸هفته برو یک هفته صبر کن،

بعله عزیزم

من ۱۱/۰۰۰ بودم
۶ هفته
هنوز قلب تشکیل نشده بود

ربطی به بتا نداره

پیام های من نشون داده میشن؟

بله عزیزم

من با ۸هزار رفتم نشون داد
۵هفته و۳ روز
قلبشم تشکیل شده بود

چند هفته ای عزیزم؟
۸ هفته سنو قلب برو

اره عزیزم

ارههههه

سوال های مرتبط

مامان نازگل مامان نازگل هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان قاسمی ها مامان قاسمی ها هفته شانزدهم بارداری
مامان گل پسری مامان گل پسری هفته سی‌ویکم بارداری
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری