با عدد بتا ۲۰۰ دکتر گفت دوشنبه برم سونو یعنی چیزی نشون میده؟؟؟

#باروری#بارداری

۵ پاسخ

الان فقط ساک هست. بنظرم بزار هفت هفته ب بالا برو

نه عزیزم عجله نکن من بتام 603 بود یک هفته بعدش رفتم پنج هفته ام بود فقط ساک بود بزار قشنگ برسه هشت هفته بعد برو که همه چی تشکیل شده باشه استرس نگیری

اخه الان سونو بجز استرس کمکی بهت نمیکنه

عجله نکن
بتا که رفت بالا بعد برو

همون ساک هم نمی‌بیننن،هیچی از روی سونو شکم نمیشه دید

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌ام بارداری
مامان قاسمی ها مامان قاسمی ها هفته شانزدهم بارداری
مامان ایلیا وروجک مامان ایلیا وروجک ۲ ماهگی