الان فقط ساک هست. بنظرم بزار هفت هفته ب بالا برو
نه عزیزم عجله نکن من بتام 603 بود یک هفته بعدش رفتم پنج هفته ام بود فقط ساک بود بزار قشنگ برسه هشت هفته بعد برو که همه چی تشکیل شده باشه استرس نگیری
اخه الان سونو بجز استرس کمکی بهت نمیکنه
عجله نکن
بتا که رفت بالا بعد برو
همون ساک هم نمیبیننن،هیچی از روی سونو شکم نمیشه دید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.