سلام خانوما
بتا ۴۶۰۰ برم سونو؟ چیزی نشون میده؟ ۵ هفته ام

۴ پاسخ

منم ٥ هفته رفتم دكتر گفت خيلي زود اومدي برو ٨ هفته بيا

منم ۶ هفتم گفته ۸ هفته بیا چیزی نشون نمیده الان

به نظر من صبر کن 8 هفته برو وهزینه الکی نکن الان چیزی را نشون نمیده

ساک رو میبینه
برا قلب باید ۸هفته بری

سوال های مرتبط

مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سهند و الشن مامان سهند و الشن هفته بیستم بارداری