من ازهفته ۶ میزنم برام عادی شده
بخاطره سقط قبلیت بهت انوکسا داد؟
پروژسترون خیلی بدتره
گلی سیکلت چند روزه بوده؟چه روزایی از سیکل اقدام داشتی؟
شما براچی انوکساپارین برات تجویز کرده؟
منم دکترم گفته از وقتی ک باردار شدم باید بزنم
براچیه میشه بگی؟
من درد اونو به پروژسترون ترجیح میدم
اولش فقط خیلی درد بدی داره بعدش خوبه
دردش انگار آدم داره فلج میشه 😂وحشتناکی🤪
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.