۷ پاسخ

من ازهفته ۶ میزنم برام عادی شده

بخاطره سقط قبلیت بهت انوکسا داد؟

پروژسترون خیلی بدتره

گلی سیکلت چند روزه بوده؟چه روزایی از سیکل اقدام داشتی؟

شما براچی انوکساپارین برات تجویز کرده؟
منم دکترم گفته از وقتی ک باردار شدم باید بزنم
براچیه میشه بگی؟

من درد اونو به پروژسترون ترجیح میدم

اولش فقط خیلی درد بدی داره بعدش خوبه
دردش انگار آدم داره فلج میشه 😂وحشتناکی🤪

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ... مامان ... هفته سی‌وششم بارداری
مامان عشق من🩷🩷 مامان عشق من🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 𝓜𝓪𝓱𝔂𝓪𝓻🌙 مامان 𝓜𝓪𝓱𝔂𝓪𝓻🌙 هفته ششم بارداری
مامان تو دلیم 🤍 مامان تو دلیم 🤍 هفته سی‌ام بارداری