خیلی بدههه
هنو اول راهی 😂
حالا حالا هست
منم چند روزه دارم😑😑
منم درگیرم از قلبم دیسک داشتم خیلی اوضام بده😐
هنو بدترم میشی😭😭😭😭🤌
پماد دیکلوفناک و پماد های مسکن میتونید بزنید
من فقط از اونا استفاده میکنم
من هنوزم دارم
وایییی
من مردم خدایی ن جرئت دارم راه برم ن کار کنم ن سرپا بمونم شروع میکنه دیگ میگ فقط دراز بکش امروز موعدم بود نشدم ولی🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.