خواهراغسل دهه چجوری شرایطش

۸ پاسخ

غسل نفاس
خونریزی داریم
باید بگیم غسل استحاضه کثیره متوسطه قلیله

هیچی مثل غسل عادی فقط نیت غسل نفاس میکنی

عزیزم غسل نفاس هست
اگر قبلا عدد روز های پریودتون ثابت بوده مثلا همیشه ۷ روزه غسل حیض مبکردید الان باید روز هفتم برید غسل نفاس کنید

اگر منظم نبوده یا یادتون رفته و ...حکم دیگه ای داره
۳۱۷۶۸-۰۲۵
ابن شماره احکام میتونین بپرسین

شرایط نداره برو حموم . آخرش غسل نفاس . خونریزی بیخیال همه داریم خب

غسل نفاس هست

نفاس.

اسمش نفاس هست

یادم نمیاد 🙁🙁

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۹ ماهگی
مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی