خانونا سونو آنومالی کسی سردرمیاره

تصویر
۷ پاسخ

عزیزم انومالیه معمولی رفتی؟
منم ای وی افیم اینجا میگن ای وی افیارو میگن باید برن انومالی سه بعدی

برای شما آزمایش هم نوشتن

خوبه همه چی.. اون اصطلاحات هم دور سر و طول ران پا و این چیزاست که نرماله.. برا هماتومت استراحت کن و شیاف بذار بیشتر به چپ بخواب و مایعات زیاد بخور

چقدر زود رفتی
به نظرم اوکی هست برو به دکترت نشون بده

خوبن ولی زود نرفتی یکم ؟ قل سمت چپ کنارش هماتوم هست مواظب باش منم دعا کن باردار بشم سالم ای وی اف میرم دوقلوباشع هم چ بهتر😭

جنسیت چی بود عزیزم

من درست متوجه نشدم ولی هماتوم داری با دکترت صحبت کن

سوال های مرتبط

مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۱ ماهگی
مامان ایسان مامان ایسان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ملیسا وسام مامان ملیسا وسام روزهای ابتدایی تولد
مامان نینک مامان نینک هفته بیست‌وهفتم بارداری