عزیزم انومالیه معمولی رفتی؟
منم ای وی افیم اینجا میگن ای وی افیارو میگن باید برن انومالی سه بعدی
برای شما آزمایش هم نوشتن
خوبه همه چی.. اون اصطلاحات هم دور سر و طول ران پا و این چیزاست که نرماله.. برا هماتومت استراحت کن و شیاف بذار بیشتر به چپ بخواب و مایعات زیاد بخور
چقدر زود رفتی
به نظرم اوکی هست برو به دکترت نشون بده
خوبن ولی زود نرفتی یکم ؟ قل سمت چپ کنارش هماتوم هست مواظب باش منم دعا کن باردار بشم سالم ای وی اف میرم دوقلوباشع هم چ بهتر😭
جنسیت چی بود عزیزم
من درست متوجه نشدم ولی هماتوم داری با دکترت صحبت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.