یک ساله تو ماه هفتم😵‍💫

۱۹ پاسخ

برای من
ماه شیشم خیلی دیر گذشت

یه ماهی هم هست که یعنی با روان ادم بازی میکنه

وای اره ماه هفتم چقد سخته من روز عید میرم تو هشت ماه😭😂😂

برا منم ماه ششم خیلی دیر داره میگذره 😐

من تو هشتم چند ساله 😵‍💫😂

تو ماه شیش انگار چند ساله نمیگذره

وای منم تو ماه ۷ احساس میکردم زمان اصلا نمیگذره

دیگه اخرش چند روز مونده

بیا ۸ بیخود ترین ماه

😂😂😂فک کردم فقد من این مشکل و دارم 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

دقیقا نمی‌دونم چرا تموم نمیشه🤣

۳ماه آخر بنظرم ۳سال میگذره😒

منم گیر کردم چرا زود نمیگذره؟؟

واسه من هفت زود گذشت ولي يه ساله تو ماه هشتم😂

از من زود گذشت

برا من ماه۶ یسال میگذره

منم تو پنج ماه،🥲

اسفند ماهه زود میگذره سرگرم کن خودتو
من ک مطلقم هر روزم ۱ساله

حالم از ماه هشتم بهم میخوره وارد شدم جنگ شد

سوال های مرتبط

مامان معجزهاخدایا شکرت مامان معجزهاخدایا شکرت ۸ ماهگی
مامان گندم👶🌾 مامان گندم👶🌾 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی