چرا بعد از گزاشتن شیاف گل مغربی حالت انقباض میگیرم

۲ پاسخ

میزاری ک انقباض شروع بشه دیگه😐🤦‍♀️

ازعلائمشه عادیه

سوال های مرتبط

مامان نویان👼💙 مامان نویان👼💙 ۱۴ ماهگی
مامان مهوا💕ومهیار🩵 مامان مهوا💕ومهیار🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۷ ماهگی
مامان تیام و طاها مامان تیام و طاها هفته بیست‌ویکم بارداری