خانومای بوشهری کجارو دارن میزنن که اینقد صداش میاد

۹ پاسخ

وای خدا به دادتون برسه،چه دلی دارین

والا بوشهر نیستم اما میبینم میگن اوضاعش خرابه

من الان ۲روزه‌اومدم‌پیش خانوادم ابادان اینجا یکم اوضاع ارومه نسبت ب بوشهر

چغادک و بهمنی

بوشهر چی داره میزنن؟؟

وای یه پشت دار میزنه

اطرافشم خیلی صدا میاد

کجای

ما سمت بهمنی هستیم خیلی بهمون نزدیک خیلییی

سوال های مرتبط