۶ پاسخ

من بچم شیر پاستوریزه نمیخورد دوبار کردم تو شیشش دید دوست نداره دیگه نخورد هرموقعم میگف شیر من پاستوریزه میکردم میدادم بهش اینم دیگه خودش زده شد

بهش ندادم گریه کرد گرفته شد 😅😅😅

ب سختی

من نوک شیشه شیرش رو قیچی کردم،گفتم از بس خوردی خراب شده
دو سه بار خورد دید خرابه و فایده نداره،دلشو زد،بیخیال شد

تو شیرش نمک ریختم تامیبرد تو دهنش بدش میومد میگف خرابه😂هر دفعه درخواست شیشه داشت همین کارو میکردم لب نمیزد ، دیگع خودش فهمید چه خبره هرمیگف جی جی گفتم خرابه میخوای میگف نه

گفتم شیشه رو پیشی برده پیش مامانش بعدا میاره

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها 🩵💙 مامان دوقلوها 🩵💙 ۳ سالگی