سلام کیا دوقلو دارن چجوری از پوشک گرفتین؟؟

۴ پاسخ

الان هیچ درکی وامادگی ندارن، فعلا بهش فکرهم نمیکنم

من الان نميگيرم٢/٥ سال ميگيرم

سلام من یه هفته تلاش کردم ،بی فایده بود

یه قلوشو هنوز نتونستم بگیرم

سوال های مرتبط

مامان حورا خانومی مامان حورا خانومی ۲ سالگی
مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی