چجوری بچه هاتونو از پوشک گرفتین؟؟؟

۱۰ پاسخ

هنوز موفق نشدم

من از دیروز شروع کردم اما نمیگه جیش میکنه بعد میگ شلوارم‌خیسه

نگرفتم‌هنوز حرف نمیزنه

منم یک ماه دارم میبرم یل نگرفته

یه ماه تمرین میکنم هنوز نمیگه

باید کامل بگه جیش دارم ببین اکثرا پسرا ۲۹ماهه موفق ب گفتنش میشن

نگرفتیم اماده نیست

من دختر بزرگمو ۲۰ماهگی گرفتم بدون هیچ آمادگی داشتن ولی پسرم ۲۵ماهس و میترسم بگیرم چدن میدونم همکاری نمیکنه

نه امادگیش ندارع

چند بار بهش آروم گفتم مامان جان منو ببین
هروقت جیش داشتی بگو بریم دستشویی باشع؟! می‌گفت باشه ولی الکی 😅🤭
چند باری از پیشش در رفت هی گفت هییییییی واااااایی چه کار زشتی مامانی ناراحت شده 😅
الآن تا جیش داره سریع میگ بریم جیش که مامان ناراحت میشه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۲ سالگی