برای طبیعی اره چون باعث میشه دهانه رحمت سفت بشه و بسته بمونه و باز شدنش سخت میشه
طبیعی اره
اره سوال منم هست من الان 35هفته هستم دارم استفاده میکنم بنظرتون زایمانم سخت میشه؟
من فیبروم دارم مجبورم بزنم
من سر دخترم تا هفته ۳۶ استفاده کردم زایمانم خیلی راحت بود
از هفته چهارم بارداریم استفاده کردم تا هفته ۳۶ درست ۳۷ هفته بودم رحمم باز شده بود
من از دکترم پرسیدم میگه نه اصلا اینجوری نیست چون اواخر بارداری دیگه استفاده نمیشه و هورمونش خارج میشه از بدنت
چرته گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.