۳ پاسخ

عزیزم نمیدونم همدان چجوریه اما تهران من از جاهای مختلف میگیرم
معمولا شناسنامه میخوان

من تهرانم اگر که میتونی با کد ملی پسر من بگیری بگو تا بهت بدم

ما
هر ماه سهمیه رو که میگیرم .....مابقی رو آزاد میگیریم

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۷ ماهگی