۹ پاسخ

مگه میشه اول از بالا در بیارن؟
پسر منم دقیقا همینجاش داره سفید میشه خیلی ام بی قرار شده و خوابش کمه....
ولی من میگم دندون نیست...

بسلامتی عزیزم مبارک باشه علایمش چی بود دختر من فقط لثه هاش خارش میده

مبارکش باشه عزیزم ایهان از ۴ماهگی درد داره و اذیت میشه و هنوز خبری نیس

چند ماهشه عزیزم؟
علائمش چی بود
اخه منم احساس میکنم دخترم علائم دندون داره

مبارکه دختر منم دوتارو یکی دراورد

مبارکه♥️

مبااارکههه عزیزززم ولی کاش دیر تر در میومدن چون زودتر خراب میشن پسر منم داره در میاد

مبارکه گلم

مبارکه عزیزم ایشالله همیشه کامش شیرین باشه 🥰

سوال های مرتبط

مامان دیار👶🏻 مامان دیار👶🏻 ۱۷ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی ۹ ماهگی
مامان جیگر گوشه😍 مامان جیگر گوشه😍 ۱۴ ماهگی