مگه میشه اول از بالا در بیارن؟
پسر منم دقیقا همینجاش داره سفید میشه خیلی ام بی قرار شده و خوابش کمه....
ولی من میگم دندون نیست...
بسلامتی عزیزم مبارک باشه علایمش چی بود دختر من فقط لثه هاش خارش میده
مبارکش باشه عزیزم ایهان از ۴ماهگی درد داره و اذیت میشه و هنوز خبری نیس
چند ماهشه عزیزم؟
علائمش چی بود
اخه منم احساس میکنم دخترم علائم دندون داره
مبارکه دختر منم دوتارو یکی دراورد
مبارکه♥️
مبااارکههه عزیزززم ولی کاش دیر تر در میومدن چون زودتر خراب میشن پسر منم داره در میاد
مبارکه گلم
مبارکه عزیزم ایشالله همیشه کامش شیرین باشه 🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.