۸ پاسخ

خیلی وقته نیست عزیزم ۱۰ روزپیش من همه داروخانه ها رو گشتم شماره ۳ نبودش مجبور ۲ گرفتم گفتم بهتر از هیچی هست

کلا شیرخشک کم شده

منم پیدا نمیکنم پس چی بدیم

من از اول ببلاک کامفورت میدم‌همون از اول پیدا نمی شه با بذبختی پیدا می کنم

منم. پیدا نکردم 3مجبوری 2گرفتم. قبلا غز جنگم. گشتم نبود

اره شرکت کوفتیش دیگ نمیزنه 😞😭

اره کمه🤦🏻‍♀️

اپتامیل ام نيست

سوال های مرتبط

مامان 🍓همتا و امیرعلی🫐 مامان 🍓همتا و امیرعلی🫐 ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی