۷ پاسخ

و اینکه از پایان ۶ماهگی شروع کن غذا رو براش

گفت اگه اینجوری ندی بچه بد غذا میشه

یک ماه فرنی و پوره خیلیه من از دکتر پرسیدم گفت تا یک سالگی باید غذای نرم بهش بدی اونم چژور مثلا حریره ی بادام میدی یه هفته بده بعد بروسراغ غذای دیگه مثلا فرنی اونم یه هفته بده تا یک سالگیش برنامه غذاییش همینه خودشم تو اون یه هفته روز اول یه قاشق روز دوم دو قاشق همینطوری تا برسونی به ۱۲قاشق

نبات داغ بده به کوچولو

دلیل خاصی داشت انقد زود شروع کردی؟

عرق نعنا بده بش
فک نکنم‌مال سیب زمینی باشه ها دل دردش شاید ولی بدنش اخه سیب حساسیت زا نیست

کولیکید فقط دلدردو اروم میکنه

سوال های مرتبط