منم بچه اولمه کسی نمیدونست حاملم انقد کوچیک بود ینی خودمم خیلی لاغر بودم میگفتم از من چه انتظاری دارین🥲😂۱۵ روز زود بدنیا اومد ۳ کیلو بود
اونایی که شکمشون کوچیکه فقط بچست
اونایی که شکمشون بزرگه چربیه بیشتر حتی شاید بچه هم کوچیک تر باشه
اره خواهر من اینطور بود
کسایی ک چربی بدنشان بیشتره کمتر بچه جون میگیره چون شریان بدن کمکاره
من الان جثه خودم تغییر نکرده جز شکم وباسنم
بچم وزنش خوبه ولی
با این ک خودم لاغر شدم
ارع من شکمم خیلی کوچولو بود کسی متوجه نمیشد وزن بچم ماشالا خیلییی خوب بود
من شکمم کوچیک بود پسرم۳۶۰بود
من سر پسر اولم شکمم جمع و جور
39 هفته و 1 روز زایمان کردم 3190 بود
ولی این پسرم خیلی ریزه و الان دستگاس و خیلی دلتنگشم فقط تو عکس دیدم 😭 🥺
ارعع منو اصلا نمیفهمن حاملم ۲۶ هفتع وزن بچم ۱کیلو بود
من شکمم کوچیککوچیکه … این هفته هم سونو بودم وزنش بالای سه بود
من شکمم کوچیک بود وزن بچمم خیلی کم بود😑
بله گلم منم بچه به پهلو بود اصلا شکم نداشتم ولی سه کیلو به دنیا اومد
بله من پسرم۴ کیلو بود بدنیا اومد شکمم اندازه ۷ ماه بود
آره من اصلا شکم نداشتم پسرم سه و هفتصد بود
سوال منم هست چون شکمم کوچیکه
من ک نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.