۱۵ پاسخ

منم بچه اولمه کسی نمی‌دونست حاملم انقد کوچیک بود ینی خودمم خیلی لاغر بودم میگفتم از من چه انتظاری دارین🥲😂۱۵ روز زود بدنیا اومد ۳ کیلو بود
اونایی که شکمشون کوچیکه فقط بچست
اونایی که شکمشون بزرگه چربیه بیشتر حتی شاید بچه هم کوچیک تر باشه

اره خواهر من اینطور بود

کسایی ک چربی بدنشان بیشتره کمتر بچه جون میگیره چون شریان بدن کمکاره

من الان جثه خودم تغییر نکرده جز شکم وباسنم
بچم وزنش خوبه ولی
با این ک خودم لاغر شدم

ارع من شکمم خیلی کوچولو بود کسی متوجه نمیشد وزن بچم ماشالا خیلییی خوب بود

من شکمم کوچیک بود پسرم۳۶۰بود

من سر پسر اولم شکمم جمع و جور
39 هفته و 1 روز زایمان کردم 3190 بود
ولی این پسرم خیلی ریزه و الان دستگاس و خیلی دلتنگشم فقط تو عکس دیدم 😭 🥺

ارعع منو اصلا نمیفهمن حاملم ۲۶ هفتع وزن بچم ۱کیلو بود

من شکمم کوچیک‌کوچیکه … این هفته هم سونو بودم وزنش بالای سه بود

من شکمم کوچیک بود وزن بچمم خیلی کم بود😑

بله گلم منم بچه به پهلو بود اصلا شکم نداشتم ولی سه کیلو به دنیا اومد

بله من پسرم‌۴ کیلو بود بدنیا اومد شکمم اندازه ۷ ماه بود

آره من اصلا شکم نداشتم پسرم سه و هفتصد بود

سوال منم هست چون شکمم کوچیکه

من ک نه

سوال های مرتبط

مامان محدثه👶🏻💖 مامان محدثه👶🏻💖 هفته سی‌وهشتم بارداری