چند باشه پر کاری من 1.2 بود
البته برای من تیرویید بارداریه قبلش نداشتم
باید زیرنظر متخصص غدد باشی ک کنترل بشه
اره عزیزم من دارم پرکاری
ن گلم همه دارن
بعضیام تو بارداری میگیرن
زیر نظر دکتر باش
هر یک ماه ب یک ماه و نیمتکرار کن ازمایشتو
ک دوز قرصاتو برات کم و زیاد کنه
برا من کم کاره و از اول قرص میخورم
البته برا بارداری کم کاره
منم دارم . و دارم قرص میخورم
من قبل بارداری از بارداری اولم کم کاری داشتم قرص میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.