چکاپ دادم پرکاری تیروئید گرفتم خطرناکه؟اوره خونمم پایین بود

۳ پاسخ

تیروئید بارداریه عزیزم
دارو بخوری خوب میشه

اگر کنترلش کنی خطرناک نیست
منم توی حاملگی کم کاری تیروئید گرفتم هر روز دارو میخورم

منم کم کاری دارم دارومیخورم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته یازدهم بارداری