چکار کنم بچم سسنم رو بگیره

۱۱ پاسخ

تواین ی ماه چجور بش شیردادی

منم نمی گیره

من سرسینه نداشتم ۳ روز مک زد شیر نیومد سزارین بودم گفتن چیزی ب بچه نده طفلک روز سوم اونقدر جیغ زد دکتر بستری کرد سرم وصل کردن زردی گرفت ۴۰۰گرم کم کرد ۲۷۰۰بود الان یکماه و رفته توی ۲هفتگی وزنش ۳۲۰۰گفتن کمه نوک سینه ام زخم بود شیر نبود شیرخشک دادم فقط یه سینه ام چند قطره شیر میاد اونو میدم با شیرخشک

کلا شیشه شیر دیگه نده اصلا تا مجبور باشه بگیره بخوره بعدم سر سینه رو نازک کن براش با تلاش های فراوان میگیره

تا حالا شیر خودتون ندادین؟شیشه بوده؟

سر سینه تو بگیر تو دستت بعد بزار دهنش

شیرخشک بزن به سرش میخوره😂😊منم ایجور گولش زدم

منم اصلا سینمو نمیگیره براش میدوشم میریزم تو شیشه شیر

دراز بکش بزار تو دهنش شاید اثر کنه

من نوک سینم‌ کمه شیرخشک مجبور شدم کمکی بدم بدم الان گاهی بد سینگی می‌کنه تنها راهی که سینمو میگیره سر شیشه رو میزارم رو‌نوک‌سینم‌میک میزنم تا شیر میاد توش میخوره امتحان کن ببین بچه توهم میگیره

نوک سینه دارید

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۷ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۶ ماهگی