۳ پاسخ

بچه منم نمیگیره

ای خدانانازه خداحفظش کنه.یکم آب قنددرست کن پستونکوبزن به آب بزاردهنش یه چندباراینطوری کنی دیگه عادت میکنه بهش ولی ندی بهش بهتره همش مریضه

قطره آد بزن ب پستونک میخوره
دخترمنم نمیخورد اینجوری گولش زدم خورد

سوال های مرتبط

مامان فسقلیام💙 مامان فسقلیام💙 ۱۱ ماهگی