مامانا چکار کنم ک بچم پستونک بگیره ؟

۵ پاسخ

پستونک اونت بگیر همه بچه ها میگیرن

بنظرم اصلا نده خوب نیست
فرم دندونش بد میشه
تازه گرفتش هم خیلی سخته

رو پستونک آد بزن خوشش میاد

شیره بزن زودی بزار دهنش یکمی نگهدار میگیره

چ مدلی دادی نگرفته؟
پستونک بی بی لند طرح بادومی بده پسر منم فقط همینو خورد

سوال های مرتبط

مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی
مامان ماهلین💓 مامان ماهلین💓 ۱۱ ماهگی
مامان پسرکم🥰 مامان پسرکم🥰 ۷ ماهگی
مامان ارسام مامان ارسام ۵ ماهگی
مامان فسقلی💙🥺 مامان فسقلی💙🥺 هفته بیست‌وسوم بارداری