مامانا من بچم پستونک بیبی لند نمیگیره چیکار کنم چی بگیرم ک بگیره

۴ پاسخ

اگه نگیره دیگه کلن نمیگیره من بچه اصلا پستونک قبول نمی‌کرد

هیچی خوب نمیگیره بعضی بچه ها نمگیرن دختر منم نگرف عوق میزد

مم یک ماه تلاش کردم تا گرف

اونت میگن بیشتر بچه اا میگیرن . بعدم یکم سر پستونک قطره اد بزن میگیره

سوال های مرتبط