۳ پاسخ

از همون روز اول باید میذاشتی دهنش

انگشتتو نگه دار رو پستونک تا بخوره

اون هرچقد میندازم تو پستونکو بزار دهنش مال منم‌نمیگیره زوری میدم

سوال های مرتبط

مامان فسقلیام💙 مامان فسقلیام💙 ۱۲ ماهگی
مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی
مامان نورا♥ مامان نورا♥ ۴ ماهگی
مامان مامان پناه مامان مامان پناه روزهای ابتدایی تولد