۷ پاسخ

یکم شیرین کن میگیره، ،، اولاش فکش جون نداره یکم سخته براش کم کم عادت میکنه

بچسبون ب سقف دهنش میگیره

اینقد بنداز تا بگیره بچه ها مدل ارتودنسی روبیشتر دوست دارن تا گرد یا بادومی

مدل بادومی بگیر میگیره

یکم قطره شیرین بزن تو دهنش بعددپستونک بزار دهنش میگیره

قطر آ د بزن روش

هی باید بزاری دهنش نگه داری براش تا یاد بگیره یا اینکه مدلشو عوض کن ببین کدومو میگیره... دختر من که بعضی وقت ها میگیره

سوال های مرتبط