۱ پاسخ

یکم بزن توی اب قند بده بخوره . میگیره . اگر نگرفت مدل پستونک رو عوض کن . بچه من بادومی ارتودنسی رو گرفت

سوال های مرتبط

مامان ارسام مامان ارسام ۶ ماهگی