۱۰ پاسخ

باید ازروز اول میدادی

بهش قطره آ د بزن ببین میگیره

مارک بیبی لند بده بهتر میگیرن بچه ها این مارکو

پسر منم روزای اول نگرفت الان ک دوماهش میخاد تموم شه گرفته تازه

نبات و پودر کن پستونک بزن توش بده بهش میگیره

سلام یکم با آب قند خیس کن بهش بده

پسر منم نمیگیره ۸۰۰ تومن پ پول پستونک اونت دادم دارم میسوزم

قطره آد بزن روش بده تو دهنش

سلام دختر منم نمیگیره هرکار کردم نگرفت

هیچی نمیگیره دیگه زوری که نیست

سوال های مرتبط