۹ پاسخ

درک نمیکنم چرا پستونک میدید اصلأ یبارم باید از پستونک بگیریش با دردسر من ک بچه اولم یکبارهم ندادم اینم نمی‌دم

من پسرم شیرخشکی بود ولی پستونک نمیگرفت 🫤🫤🫤🫤
حالا برا دخترم خریدم انشاالله اون بگیره😄

چه کاریه خب شاید صلاحشو بهتر از شما میدونه😂

وقتی گشنشه بده میگیره
بعدم باید از روز اول میدادی پسر من ۳ روزش بود دادم الان میگیره

یکی دو روز هرچی تلاش کرد از دهنش دربیاره زوری بهش بده عادت می‌کنه😂

ميتوني هم قطره ي آ د بزني بهش

وقتي گرسنشونه نميگيرن
پسر منم به وقت گرسنگي اصلاً نميگيره ولي وقتي سيره و وقت خوابشه راحت ميگيره و ميخوابه

باید از تو بیمارستان میدادی بهش

وقتی نمیگیره دیگه نمیگیره چیکار میخوای بکنی😂

سوال های مرتبط

مامان ارسام مامان ارسام ۵ ماهگی