درک نمیکنم چرا پستونک میدید اصلأ یبارم باید از پستونک بگیریش با دردسر من ک بچه اولم یکبارهم ندادم اینم نمیدم
من پسرم شیرخشکی بود ولی پستونک نمیگرفت 🫤🫤🫤🫤
حالا برا دخترم خریدم انشاالله اون بگیره😄
چه کاریه خب شاید صلاحشو بهتر از شما میدونه😂
وقتی گشنشه بده میگیره
بعدم باید از روز اول میدادی پسر من ۳ روزش بود دادم الان میگیره
یکی دو روز هرچی تلاش کرد از دهنش دربیاره زوری بهش بده عادت میکنه😂
ميتوني هم قطره ي آ د بزني بهش
وقتي گرسنشونه نميگيرن
پسر منم به وقت گرسنگي اصلاً نميگيره ولي وقتي سيره و وقت خوابشه راحت ميگيره و ميخوابه
باید از تو بیمارستان میدادی بهش
وقتی نمیگیره دیگه نمیگیره چیکار میخوای بکنی😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.