۱۴ پاسخ

هر دورو فعلا داره میخوره

قانون خاصی نداره
یا هر دو رو خوب میخوره که عالیه
یا یکی رو ول میکنه یکی رو تا آخر میخوره
پسر من شیرمادر رو ول کرد حیف

من برا بچه اولم تا دوماه هم شیر خودم دادم هم شیرخشک
میترسیدم شیر خودمو ول کنه دیدم شیر خشک رو ول کرد بعد ۲ماه

من فعلا هر دو رو میدم شیر خشک کمکیه
خدا رو شکر میخوره
ولی خب بعد واکسن چهارماهگی یکم بازیگوش شده اذیت میکنه موقع شیر خوردن

خواهر من فقط شبا میتونه سینشو بده .توی روز نمیگیره فقط شیشه شیر .

از من فعلا که میخوره شیرم سیرش نمیکنه هرچی میک میزنه نمیاد به گریع میشه دیگه حتی نمیخوابه

من‌سه روز شیر ندادم بعدسه روز دادم گرفت

تا نهایت ۳ ماهگی میگیره بعد از اون به خاطر این که طعم شیر خشک بهتر از شیر مادره و بو و طعمش همیشه ثابته دیگه سینت رو نمیگیره

نه ول می‌کنه بعد یه مدت

ول میکنه اشتباه منو نکن

من هر کاری میکنم بچم سینه مو نمیگیره 😮‍💨
اشتباهه دوتایی رو میدین
من مجبورم شیرمو بدوشم تو شیشه کنم بدم بهش

دوستم میدا به بچش هر دو رو . تا سه چهار ماه بچه سینه رو گرفت ولی بعدش اصلا نخورد

برا من هردو رو میخوره شیر خودم رو تنها یکماهو نیم دادم بعد دیدم سیر نمیشه شیز خشک هم دادم

بله هردو رو میخوره

سوال های مرتبط