۴ پاسخ

مطمئنی تب داره؟ از دیروز همش داری مینویسی بچه تب داره ، همه بچه ها معمولا دست و پاهاشون سرده و سرشون گرم
زیر بغلش یه تب سنج بذار ، اگه بالای ۳۷/۵ بود ، یعنی تب

فقط سر بچه گرم باشه طبیعی هستا

اگه تب داره میتونی هر ۴ ساعت استامینوفن بدی
برای پاشویش هم میتونی یه کمی سرکه و نمکو با آب قاطی کنی راستی پاشویه کردنی دستو پاشو خشک کن که تب و لرز نشه و چند ثانیه میتونی پیازو از وسط نصب کنی بزاری زیر پاش زیاد نمونه ها

دستمال خیس کن بزار بالای شرم گاهش
جوراب خیس پاش کن .
باباشو بگو بره یک شیاف ۱۲۵ نوزادادن ستفاده کن

تب زمانیه که شما دست و پا وگونه داغ باشه

سرش بخاطر رشد بالای مغز و بدن بچه است طبیعی هست

سوال های مرتبط