پسرم هنوز غلت نمی زنه فقط میره رو پهلو 😶

۱۳ پاسخ

پسرمن ۴ماه و۹روزشه حتی به پهلو هم نمیشه فقط مثل عقربه ی ساعت دورخودش میچرخه وکمرشو بلندمیکنه اززمین وپاهاشو فشارمیده هی میره بالا خیلی هم دوس داره بشینه....ولی من نگران غلت نزدنش ام

من اول ۶ ماه بود زد

هنوز وقت داره،دختر منم هر از گاهی نصفه می‌چرخه و پهلو میشه

دختر منم فقط رو پهلو میوفته

برای من همونم نمیره

از منم همینه

دختر منم فقط میره رو پهلو

پسر منم همینطورر🤕

درست میشه

پسر منم فعلا در حد پهلوئه

مال منم همینطوره😒ولی میگن دیر نشده خو

دقیق چند وقتشه؟

ماله من تازه یاد گرفته

سوال های مرتبط

مامان دنیز وایهان♥️💙 مامان دنیز وایهان♥️💙 ۱۵ ماهگی
مامان آیهان و آنیا مامان آیهان و آنیا ۱۰ ماهگی