پسرمن ۴ماه و۹روزشه حتی به پهلو هم نمیشه فقط مثل عقربه ی ساعت دورخودش میچرخه وکمرشو بلندمیکنه اززمین وپاهاشو فشارمیده هی میره بالا خیلی هم دوس داره بشینه....ولی من نگران غلت نزدنش ام
من اول ۶ ماه بود زد
هنوز وقت داره،دختر منم هر از گاهی نصفه میچرخه و پهلو میشه
دختر منم فقط رو پهلو میوفته
برای من همونم نمیره
از منم همینه
دختر منم فقط میره رو پهلو
پسر منم همینطورر🤕
درست میشه
پسر منم فعلا در حد پهلوئه
مال منم همینطوره😒ولی میگن دیر نشده خو
دقیق چند وقتشه؟
ماله من تازه یاد گرفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.