تامی تایم خیییلی مهمه
باید تامی تایم زیاد بزارینش این خیلی مهمه
تمرین کن باهاش یاد میگیره بزارش رو تشک به چب و راست بغلتون
دست چپش و پای راست و بگیر به سمت همدیگه بیار و برگردون و دوباره هی انجام بده و برعکس با دست راست و پای چپ هی بیار دست و پا رو بهم بچسبون و برگردون من اینارو انجام میدادم سریع یاد گرفت
بدنش شول نیست؟
میتونه بشینه؟
بله عزیزم دختر من ۱۰ روزه یاد گرفته غلت بزنه ...سینه خیز و چهار دست پا هم نمیره
غلت و دیگه باید میزد
منم انقد جوش زدم تا الان یه یک هفتهای میشه که غلت میزنه از الان به بعدم واس هیچیش عجله نمیکنم خودش میدونه کی انجام بده هرچند یسرع میگن تنبله اصلانم برام مهم نیست
پسرمنم نمیره😅
دختر من سینه خیز نرفت اصلا ۸ ماهگی چهاردست و پا رفت
به دکتر نشونش بده نگرانم
پسر من غلط میزنه همش دنده عقب میره
مراحل رشد فقط نشستن و راه رفتن مهمه
همهی بچهها سینه خیز یا چهار دست و پا نمیرن
تمرین کن بهاش یاد میکیره
دختر من ۵ ماهگی غلت زد ولی از اون موقع هفته ای یه بار غلت میزنه اصلا خوشش نمیاد رو شکم باشه
سینه خیز هم نمیره فقط وقتی رو شکمه براش تلاش میکنه سریع هم گریه ش میگیره
اصلا علاقه نشون نمیده؟باهاش تمرین میکنی؟دست و پاهاشو ورزش و کش میدی؟تا الان باید حداقل غلتو میزد!
پسر من غلت میزنه و سینه خیز تازه شروع کرده
چندروز دیگه پسرم میشه هفت ماهش هنوز غلط نزده
عجله نکن دیر و زود داره سوخت و سوز نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.