من یه زنجبیل تازه یخ زده اندازه حبه قند میذارم دهنم اروم اروم میخورم خیلی کمکم کرده
غذاهای آبکی وحبوبات و چیزای شیرین مثل عسل اصلا نخور
فاموتیدین اب روی اتیشه
شیر خیلی خوبه
قرص پنتوپرازول ۴۰ هم عالیه
شربت آلومینیوم ام جی واقعا عالیه آب روی آتش من فقط با این آدوم شدم
من سیب میخورم خیلی جوابه چندبارم یکمگلاب با اب قاطی کردم خوردم با اونمسوزشم قطع شد سعی کن موقع خوابم بالشت زیر سرتو جوری بزاری که سرت بالا باشه اسید معدت نیاد بالا اذیتت کنه
قرص فاموتدین من دکتر بهم داد
سیب بخور .بذار سردباشه بخور
هیچ کاری نمیشه کرد
آب بخور
یکم نفس عمیق اروم بکش
من اینطوری کم میشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.