سلام خانوما واس سوزش معده ام چیکار کنم😢😢

۵ پاسخ

سیب با موز بخور اوکی میشی

طبیعیه که من هم تو این هفته سوزش معده دارم؟؟ یا باید با دکتر درمیون بزارم؟؟

توی این هفته ها ناشتا پنتاپرازول عیبی نداره بخور راحت میشی

و منی که فقط تحمل میکنمش چیزی مصرف نمیکنم دلم نمیاد🥲

فاموتیدین

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی