خانوما سوزش معده دارم چیکار کنم

۷ پاسخ

منم دارم

خیلی بده منم دارم ناجور

متخصص برو

عزیزم دکتر ب من فاموتدین 40داده

شربت معده بدون سایمتودین بگیر هروقت اذیت بودی بخورر

من دکتر بهم فاموتیدین داد جوابم. نداد خیلی اذیت میشدم آمپرازول داد

منم دارم عزیزم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان maman tiyana مامان maman tiyana روزهای ابتدایی تولد