خانم ها به شدت معده ام سوزش داره چیکار کنم

۷ پاسخ

من از شیش ماهگی شروع شده فقط شربت آدی ژل جواب میده

وای مال منم دوباره شروع شده🥴

وای معده منم خیلی میسوزه اصلا هم خوب نمیشه سر پسرمم همینطوری بودم

شربت آدی ژل عالیه

نی نی داره مو در میاره مبارکه .... مال من نمیسوزا میگم نکنه نی نی مو نداشته باشه 😄

بخدا من الان هفت ماهه اینجوریم فک نکنم کسی اندازه من معده درد شدید داشته باشه چن بارم بستری شدم بخاطر معدم پنتومیخورم فاموتدین شربت ولی انگار ن انگار 😭😭😭😭بخداکه خیلی خستم از این معده درد

منم اونجوریم از عصر😭😭

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی