پ ر یود نمیشم چی بخورم تا بشم.بیبی زدم منفی بود

۸ پاسخ

آسپرین اگه زخم معده اینا نداری دور از جون

حلوا و چایی زنجفیل و خرما بخور

زیره سبز و سیاه وزعفران و گرمیجات خوبه ، رازیانه و عرق رازیانه هم برای دوران پریود مضره الان اونو مطمئن نیستم که بخوری خوبه یا نه ،چون کیست میاره ،همون زیره سبز و سیاه فعلا مطمئن تره ،ولی بجز پریود خیلی مفیده برای خانما

عرق رازیانه نصف استکان صبح و شب

ع ق رازیانه من خوردم شدم

بخاطر استرسه .یکم اروم باش بابونه دم کن بخور فکروذهنت اروم بشه پریود میشی

زردچوبه دم کن

سیاه دونه یا دم کن یا همون طوری له کن بخور
زعفرون دم کن بخور

سوال های مرتبط