مامان فقط توی گریه
پسرمن هنوز نمیگه نگران میشم
دده،به به،میگه
بابا ققطط
تو گریه مهمه
به به همیشه میگه
آب بده دده آیدا
آب
بابا
ماما تو گریه ش فقط😒😂
بابا بابو دده
ماما گاهی
مامان بابا
تو گریه هاش یه وقتهایی ماما میگه با هم هرز گاهی میگه
اول ماما گفت الان بیشتر بابا
اَبووَ دَدَ اَممم
دد دیزه ب ب
دده میگه
مامان و دده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.