چرا نمیخوابه 😐 😢 😅 ؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

برقا روشنه و خوابش تنظیم نیس
بعد ۶ غروب نذار بخوابه
و خسته ش کن
غذا خوب بده سنگین شه
خونه سکوت و تاریک

این حالاحالاها بیداره از قیافش مشخصه چقد توپه🤣

چ نازم هست ماشالله
بچه های منم نمیخوابن هرکار کردم کوچکه نخوابید رد دادم تلویزیون کارتون گذاشتم براشون

ترس منم همیشه هست چون میدونم مثل تو خودمو مقصر میدونم که شاید یه جا کم گذاشتم

من دخترم به یک بدبختی خوابوندمش🤦🏻‍♀️😂

ماشالله چه جیگری😍♥️خداحفظش کنه برات عزیزم

ماشالا چقدر بانمکه

اجازه میدی دندوناتو بوس کنممم😘😘
قربون ریختت بچه

بچه من خوابش میاد اما نمیخوابه

چون برقا روشنه😂😂

سوال های مرتبط

مامان آوات مامان آوات ۲ سالگی
مامان نفسی🐣🤱🏻 مامان نفسی🐣🤱🏻 ۱۴ ماهگی