۶ پاسخ

انشالله ب سلامتی زایمان کنی گلم
سزارینی هستی

من اصلاترس نداشتم فقط ذوق داشتم چون حاملگی خ سختی داشتم ۹ماه خوابیده بودم داشتم روانی میشدم

این یکشنبه یا یکشنبه ی آینده ؟؟
من یکشنبه ی اینده ۲۴نوبت دارم

بسلامتی انشاالله

اللهی منم به این روز برسم🥺

انشالله بسلامتی

سوال های مرتبط

مامان مهنا و جوجه🩷💙 مامان مهنا و جوجه🩷💙 هفته سی‌وپنجم بارداری