انشالله ب سلامتی زایمان کنی گلم
سزارینی هستی
من اصلاترس نداشتم فقط ذوق داشتم چون حاملگی خ سختی داشتم ۹ماه خوابیده بودم داشتم روانی میشدم
این یکشنبه یا یکشنبه ی آینده ؟؟
من یکشنبه ی اینده ۲۴نوبت دارم
بسلامتی انشاالله
اللهی منم به این روز برسم🥺
انشالله بسلامتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.