مامانا پسرم واکسن ۶ماهگی زده تبش ۳۸
چکار کنم

۲ پاسخ

شیاف استامینوفن ۱۲۵بزار براش

قطره ی استامینوفنش رو سر وقت و به اندازه بده،اگه نیومد پایین کف پاش پیاز رو حلقه کن بزار،نیم ساعت اینا بمونه،میاد پایین

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی