۶ پاسخ

ببلاک بده

من ب دخترم اپتامیل میدادم شنیدم سوپرامیل خوبه خریدم اصلااااا تحت هیچ شرایطی نخورد و شیشه را پرت میکرد

داروخانه خوشنام فر یه سر بزن تو کسری احتمالا داشته باشه

خود کرمانشاهی ؟داروخانه دکتر سلیمانی فرهنگیان۱ برو تقریبا همه شیر هارو داره

خوبه مزه خوب ووزن دهی خوب

شنیدم خوبه اگه بسازه ب بچت وزن دهی خوبی داره

سوال های مرتبط