پسر منم به سختی میگرفت همش گرسنه میموند گریه میکرد بردمش دکتر گفت رفلاکس داره پودر اس امپرازول داد با۲بار استفاده خیلی بهترشد
مال منم اینطوربودب محض ورود به چهارماهگی خوب شد شیرخشکنده شیشع هم نده خودش خوب میشه جهش رشده نگران نباش
هیچوقت نگرفته یا این دفعه فقط نمیگیره؟
شاید یه چیزی خوردی طعم شیر عوض شده خوشش نمیاد که شیشه هم نمیگیره
با سرنگ بده یا قاشق چای خوری
شیشه شیرشو عوض توخواب هم بهش بده ببین نمیگیره سینتو
چقدر سخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.